شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت شاهد اخبار و وقایع گوناگون بود که از جمله آن می توان به تجهیز ایستگاه های مترو به غرفه صدور کارت ویزه جانبازان ، اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، در هفته گذشته تجهیز ایستگاه های مترو به غرفه صدور کارت ویزه جانبازان ؛ نظارت 3 عضو شورای شهر تهران در کمیته تخصیص اعتبارو اعتراض فرمانداری به لایحه اخذ عوارض از مهاجران خارجی مسائلی بود که از طرف اعضای شورای شهر تهران مطرح شد.

*تجهیز ایستگاه‌های مترو به غرفه صدور کارت ویژه جانبازان/50تا 100 درصد تخفیف در بلیت‌های مترو 

ابوالفضل قناعتی عضو شورای شهر تهران در هفته گذشته  گفت: با تجهیز ایستگاه‌های مترو به غرفه‌ ارائه کارت‌ حمل و نقل ویژه جانبازان، افراد بسته به میزان جانبازی از 50 تا 100 درصد تخفیف در بلیت‌های مترو برخوردار می‌شوند.

*تقارن ایام فاطمیه با نوروز یک فرصت است 

احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در هفته گذشته گفت: اینکه ایام فاطمیه با آیین نوروز مقارن شده است یک فرصت بسیار خوب است در جهت احیای فرهنگ فاطمی محسوب می‌شود.

*فعالیت معادن شن و ماسه منطقه ۱۸، تهران را تبدیل به اهواز خواهدکرد 

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در هفته گذشته  با تأکید بر اینکه کارخانه شن و ماسه منطقه ۱۸ باید فعالیتش ۲۰ سال پیش متوقف می‌شد، گفت: فعالیت این مجموعه تهران را تبدیل به اهواز خواهد کرد .

*شهرداری تهران در حوزه درختکاری کارنامه ای موفق و قابل تقدیر ارائه کرده است 

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در هفته گذشته  با تاکید بر اهمیت اجرای طرح کاشت درخت از سوی شهرداری تهران گفت: در سال های اخیر مدیریت شهری تهران درخصوص افزایش سرانه فضای سبز تلاش های بسیاری کرده است.

*خط تولید فناورانه جدید باعث کاهش بهای تمام شده محصول خواهد شد 

اقبال شاکری  در هفته گذشته گفت: در شرایطی که اقتصاد مقاومتی ملاک عمل نظام جمهوری اسلامی است بهره گیری از دستاورد های داخلی می تواند سبب افزایش قدرت علمی ،اعتماد به نفس و نیز کاهش بهای تمام شده محصول شود.

*نظارت 3 عضو شورای شهر تهران در کمیته تخصیص اعتبار/ اعتراض فرمانداری به لایحه اخذ عوارض از مهاجران خارجی 

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران  در هفته گذشته گفت: در پی تصویب شکل‌گیری کمیته تخصیص اعتبار، 3عضو شورای شهر تهران برای نظارت در این کمیته حضور دارند.

*بودجه ۷۰ میلیاردی راهنمایی و رانندگی در سال آینده 

علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر  در هفته گذشته گفت:در سال 94 بودجه راهنمایی و رانندگی 70 میلیارد تومان است در حالی که بودجه ای که برای سال آینده لازم داشتند 98 میلیارد تومان بود.

*کانون وکلای ایران استقلال کامل دارد/ کانون وکلا ملتزم دائمی به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است 

علی صابری عضو شورای شهر تهران  در هفته گذشته گفت: کانون وکلا به صورت مستقل فعالیت دارد و همیشه ملتزم به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است.

*بانک‌ها ملزم به پرداخت حق مردم هستند 

علیرضا دبیرعضو شورای شهر  در هفته گذشته گفت: بانک‌ها به عنوان موسسه مالی درآمد بالایی دارند اما پذیره خود را پرداخت نمی‌کنند و ملزم به پرداخت حق مردم تهران هستند.

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورایاری‌ها به پایان می‌رسد/ 7، 8 و 9 اسفند زمان در نظر گرفته شده برای اعتراض 

مرتضی طلایی رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌های محلات تهران  در هفته گذشته گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورایاری‌ها تا 12 روز 5  اسفند در هیات اجرایی به پایان می‌رسد.

نوسازی بافت فرسوده از اولویتهای مدیریت شهری 

مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران  در هفته گذشته گفت: با کمک دولت به شهرداری و همچنین اختصاص بودجه به نوسازی بافت فرسوده می‌توان به عدالت اجتماعی در راستای مدیریت شهری دست یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار