فواد معصوم گفت رئیس جمهور سابق جلال طالبانی تلاش فراوانی جهت ایجاد وحدت میان طرف های عراقی و نزدیک ساختن دیدگاه های احزاب مختلف به یکدیگر انجام داده است و تاکید نمود وی نیز به شیوه او در انجام وظایف خود ادامه می دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از "سومریه نیوز"؛ امروز شنبه رئیس جمهور عراق فواد معصوم گفت رئیس جمهور سابق جلال طالبانی تلاش فراوانی جهت ایجاد وحدت میان طرف های عراقی و نزدیک ساختن دیدگاه های احزاب مختلف به یکدیگر انجام داده است و تاکید نمود وی نیز به شیوه او در انجام وظایف خود ادامه می دهد.
نهاد ریاست جمهوری عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: معصوم امروز در شهر سلیمانه با مام جلال در آغاز سفر خود به اقلیم دیدار کرد و از بهبود سلامت وی ابراز خوشحالی کرد و توضیح داد که در این دیدار عضو دفتر سیاسی اتحاد وطنی کردستان هیرو ابراهیم احمد و خواهر رئیس جمهور روناک عبدالواحد مصطفی حضور داشتند.
معصوم اشاره نموده است که تمام طرف ها در عراق برای رئیس جمهور مام جلال آرزوی سلامتی دارند و همواره از وی به نیکی یاد می کنند؛ همانطور که نقش اساسی و تاثیرگذار و تلاش های او جهت ایجاد وحدت میان طرف های مختلف عراقی در دوره ریاست جمهوری اش را ارج می نهند.
معصوم تاکید کرد: من نیز بر همان شیوه شما در انجام وظایف ریاست جمهوری خود ادامه خواهم داد و تمام تلاش خود را جهت نزدیک سازی میان دیدگاه های قوای سه گانه به کار خواهم گرفت.‎


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار