لوییس فن خال سرمربی باشگاه منچستریونایتد بر این باور است که آنخل دی ماریا به مدت زمان بیشتری برای وفق دادن خود با شرایط فوتبال انگلیسی دارد.

فن خال: دی ماریا نیاز به زمان بیشتری داردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لوییس فن خال سرمربی بلاشگاه منچستر یونایتد بر این باور است که آنخل دی ماریا که گرانترین خرید این باشگاه قرار گرفته و تاکنون هم نتوانسته بازی خوبی از خود ارائه دهند، نیاز زمان بیشتری دارد تا بتواند خود را با شرایط باشگاه منچستر یونایند وفق دهد و پس از آن هواداران وباشگاه شاهد در خصوص وی خواهند بود.
 
وی در خصوص هافبک 27 ساله تیمش افزود: وقتی که یک بازیکن متعلق بازی نباشد، من می خواهم و تصمیم می گیرم که تغییر بدهم، به هر حال من سرمربی هستم و به هر حال از کارها و چیزهایی که در زمین می بینم ناگزیر هستم. 

ما در نیمه دوم بهتر بودیم،‌من نمی‌توانم بگویم که تصمیم اشتباهی اتخاذ کرده ام ما باید به آنخل دی ماریا زمان بیشتری دهیم تا خود را با شرایط جدید وفق دهد او نیاز به زمان بیشتری دارد تا بتواند به عنوان یک بازیکن تمام عیار لیگ پرلیمری تبدیل شود اینکه در یک محدوده زمانی بسیار کم انتظار بازده زیادی از او داشته باشیم، اصلا عادلانه نیست من می خواهم به او فرصت بدهم و این اصلا آسان نیست که کیفیت بازیکن به راحتی تغییر کند.
 
وی در خصوص برتری 2 بر صفر تیمش برابر ساندرلند گفت: نیمه نخست بدون شک بهتر بود اما در نیمه دون بازی را کنترل کردیم،‌گل به ثمر رساندیم، موقعیت خلق کردیم و نگذاشتیم حریف هیچ شانسی داشته باشد و من از این مسئله بسیار خوشحالم.
 
اشلی یانگ بازی بسیار خوبی از خود ارائه داد او قدرت و امنیت را به تیم ما باز گرداند و من هم به این خاطر برای او خوشحالم،‌من در این بازی به غیر از او از بازیکنان زیادی رضایت دارم و از عملکرد آنها خوشحالم.
 
من می خواهم در مورد بازیکنان به صورت فردی صحبت کنم، ما با این سیستم برابر چلسی و منچسترسیتی بازی کرده ایم تا این زمان تعادل تیم ما خیلی خوب نبوده است. این یک گام بزرگ در فرایند به شمار می رود.
 
شما نمی‌توانید در این سیستم بازی کنید، چرا که این سیستم جنبه های زیادی دارد هر بازیکنی باید اعتماد به نفس داشته باشد و وقتیکه شما دو گل به ثمر می رسانید (رونی) ناخودآگاه اعتماد به نفس خودتان بالا می رود، من از عملکرد فاکائو نیز رضایت کامل دارم چرا که او یک پنالتی برای ما فراهم کرد.
 
گفتنی است، باشگاه منچستر یوناتید هم اکنون  با 50 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: سرمری ، منچستر ، ماریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار