همزمان با آغاز به کار چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، برای نخستین بار ویژه نامه مد و لباس کودک از سوی مجله شهرزاد و با حمایت بنیاد مد و لباس ایرانی و اسلامی منتشر شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، ویژه نامه مد و لباس کودک شهرزاد در شش سر فصل اصلی شامل : سلامت پوشاک، روان شناسی پوشاک، پوشاک اصلی، پوشاک مکمل، دنیای پوشاک و پیشنهاد پوشاک منتشر شده است.

در این شماره از ماهنامه تخصصی کودکیاری شهرزاد به موضوعاتی چون معرفی برترین برندهای پوشاک کودک ایرانی، معرفی موسسات آموزش و استعدادیابی مادلینگ کودک، راهنمای خرید لباس مناسب برای کودکان، مهارت لباس پوشیدن در خردسالان و راهنمای عکاسی مادلینگ از کودکان پرداخته شده است.

از دیگر موضوعات این ویژه نامه میتوان به کودکان و پوشش اسلامی، راه های تمییز نگاه داشتن لباس خردسالان، کودکان و تقلید از دنیای مد، خرید سیسمونی، جشنواره های بین المللی پوشاک کودک، تاریخچه فشن کودک در جهان، معرفی مراکز خرید لباس کودک در تهران و همچنین تحلیل پوشاک کودکان اشاره کرد.

ویژه نامه مد و لباس کودک شهرزاد که به همت آیدا کاشفی پدید آمده است، در   116صفحه تمام رنگی به قیمت 5000 تومان منتشر شده و در باجه های مطبوعاتی و چهارمین جشنواره مد و لباس فجر عرضه خواهد شد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
Hamed
۰۷:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
با سلام وخسته خدمت شما وهمکارانتون
مبخواستم ازتون بپرسم چطوری میتونم پسرم رو برای کار مدلینگ معرفی کنم و چطوری باید اینکارو کرد
خیلی مننون میشم اگه راهنماییم کنین
آخرین اخبار