دکتر صابری نیا گفت: در آستانه سال نو، برنامه امداد نوروزی وزارت بهداشت و درمان با همکاری 3 سازمان دیگر بر پا می‌شود ضمن اینکه آماده باش اورژانس‌های بیمارستانی در دانشگاههای علوم پزشکی در اولویت برنامه‌های امداد نوروزی است.

دکتر امین صابری نیا رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه امداد نوروزی امسال با همکاری سازمان پلیس راهور، راهداری و سازمان هلال‌احمر برپا می‌شود که با ایجاد جاده‌هایی ایمن، سعی در برپایی بیشتر آرامش و امنیت طی تعطیلات برای هموطنانمان را دارد.

صابری نیا از آماده باش اورژانس‌های بیمارستانی در تمام ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: طی نامه‌ای به تمام دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده که فعالیت اورژانس‌های بیمارستانی مانند روزهای غیر تعطیلی ادامه داشته باشد، همچنین اعلام شده حضور پزشکان مقیم در بیمارستانها باید قطعی باشد.

وی در ادامه گفت: از دیگر برنامه‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور، همکاری بیمارستانهای نیروهای مسلح و وزارت رفاه با بیمارستانهای تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح برای ارائه و تبادل خدمات و همکاری با بیمارستانهای علوم پزشکی سراسر کشور است که امیدواریم سالی به دور از حوادث و مشکلات برای هموطنانمان را شاهد باشیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.