ساری؛

تهیه سند گردشگری آمل

معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل گفت:سند گردشگری شهرستان آمل تهیه شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری رسولی درنشست ستاد تسهیلات سفر و گردشگری شهرستان آمل با اشاره به سابقه تاریخی وگردشگری آمل گفت: شهرستان آمل به جهت داران بودن مواهب الهی در مناطق جنگلی ، کوهپایی ای وجلگه ای و وجود امام زادگان شاخص می تواند به عنوان قطب بزرگ گردشگری در شمال کشور معرفی شود که باید نسبت به تهیه سند گردشگری شهرستان آمل اقدام شود.

وی در ادامه افزود: شهرستان آمل روزگاری به عنوان مرکز طبرستان دارای بیش از یک میلیون نفر جمعیت و دارای بهداشت کاملی بود ولی با گذشت زمان متاسفانه از کمترین امکانات گردشگری برخورداراست.

معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه بخشداران 5 گانه شهرستان خود را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده کنند تصریح کرد: منطقه بسیار زیبای گردشگری بلیران که سالانه شاهد حضور مسافران از سراسرکشور بخصوص در ایام تعطیلات نوروز هستیم برای رفع مشکلات آن همه کمک کنند

رسولی گفت: شهرستان آمل در مدخل ورودی استان مازندران قراردارد و شاهد حضور مسافران فراوانی هستیم که با تمهیدات بعمل آمده مرخصی کلیه مسئولین ستاد در ایام تعطیلات لغو می باشد.

وی با تاکید بر آمادگی شهرداران شهرستان درجهت فراهم آوردن تمهیدات لازم برای رفاه حال مسافران افزود: همه شهرداران با برپایی جلسات ستاد نوروز به استقبال بهار بروند و با انجام خانه تکانی شهر خود را برای استقبال از مسافران نوروزی آماده کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمل نیزبا اشاره به اینکه سه درصد تاسیسات گردشگری کشور درآمل قراردارد گفت: تورهای رایگان گردشگری در شهر آمل برای ایام نوروز تدارک دیده شده است که این تورها به صورت رایگان علاقه‌مندان را به بازدید از نقاط مختلف شهر آمل اعزام می کند.

شیدفربا بیان اینکه مراسم استقبال از نخستین مسافران نوروز در نخستین روز از فصل بهار در این شهرستان صورت می‌گیرد، افزود: این مراسم به همراه ارائه بسته‌های فرهنگی به گردشگران و مسافرانی که از محور هراز وارد مازندران می‌شود انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه آمل به عنوان یک شهر ویژه درکشور شناخته شده است یادآورشد: درسال 93 با تدابیر خوبی که اندیشیده شده است 14 درصد افزایش مدت اقامت را درشهر نسبت به سال قبل داشتیم  که می طلبد مسئولان مربوطه برای افزایش مدت اقامت برنامه ریزی مدونی را داشته باشند.
انتهای پیام/ ض
برچسب ها: گردشگری ، سند ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.