هفته دوم دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز با برگزاری سه دیدار به پایان رسید و طی آن تیم خلیج پژم در جدول را از یاران نوشاد عالمیان پس گرفت.

خلیج پژم صدر جدول را از دانشگاه آزاد پس گرفتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته دوم دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز با برگزاری سه دیدار به پایان رسید.

 در مهمترین دیدار این هفته تیم پتروشیمی بندر امام مهمان شهرداری تبریز بود که در پایان دو تیم همچون دور رفت به تساوی 5 بر 5  رضایت دادند.
 
در این مسابقه نزدیک و نفس گیر، محمد رضا اخلاق پسند یکی از مهمترین پیروزی های تیمش را رقم زد، اخلاق پسند در هفتمین بازی شوپنگ چینی را سه بر دو مغلوب کرد.  در این مسابقه میدیا لطف اله نسبی و محمد فرقدانی هم عملکر خوبی مقابل بازیکنان چینی داشتند و دیدارهای خود را در گیم پنجم واگذار کردند.

تیم پتروشیمی بندر امام که به علت حاضر نشدن تیم آینده سازان در هفته اول دور برگشت 6 بر صفر برنده بازی اعلام شده بود با احتساب یک امتیاز این دیدار 11 امتیازی شد و یک پله در جدول رده بندی صعود کرد. 

در دیگر دیدار این هفته، دانشگاه آزاد اسلامی صدر نشین لیگ برتر مهمان پالایش نفت آبادان تیم رده پنجم جدول بود و مقابل آنها متوقف شد.

اولین شگفتی این دیدار در بازی دوبل رقم خورد جایی که نوشاد عالمیان و میعاد لطفی مقابل حمیدرضا طاهرخانی و مهرشاد پوده به میدان رفتند. این بازی با برتری 3 بر 1 بازیکنان آبادان به پایان رسید.  

در حالی که دانشگاه آزاد اسلامی 3 بر 1 از حریف پیش بود در سه بازی پیاپی امین میر الماسی، میعاد لطفی و افشین نوروزی بازی های خود را واگذار کردند تا دانشگاه آزاد اسلامی 4 بر 3 در این دیدار از حریف عقب بیفتد. نوشاد یک بار دیگر بازی را برای تیمش به تساوی کشاند و در بازی با دانیال کبیری 3 بر صفر پیروز شد تا همه چیز برای دو تیم مساوی شود.
 
 براساس این گزارش،در آخرین دیدار هفته دوم دور برگشت، نیز تیم آینده سازان در آکادمی بین المللی تنیس روی میز میزبان تیم خلیج پژم بود. در پایان بازی خلیج پژم  6 بر 2 آینده سازان را شکست داد تا تنها تیم پیروز هفته دوم باشد.

در پایان دیدارهای این هفته ، خلیج پژم این تیم 18 امتیازی شد و جای دانشگاه آزاد در صدر جدول را گرفت.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: تنیس ، لیگ ، اخلاق پسند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار