در 10 ماه امسال صورت گرفت؛

افزایش 2درصدی تصادفات در استان همدان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی همدان از افزایش 2 درصدی تصادفات در 10 ماه امسال دراستان خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ سرهنگ شاکری در جلسه شورای هماهنگی ترافیک با اشاره به اینکه هرسال در ایام نوروز آمار واژگونی خودروها افزایش می یابد گفت: پارسال تعداد تصادفات جرحی و فوتی 42درصد بوده است که علت عمده ی آن خستگی و خواب آلودگی راننده گزارش شده است.

وی با اشاره به آمار 5درصدی واژگونی وسایل نقلیه باری در استان گفت: با شناسایی نقاط پرحادثه خیزمیتوانیم این رقم را کاهش دهیم.

سرهنگ شاکری همچنین با بیان اینکه پلیس راه استان ورودی شهرهمدان محسوب می شود زیبا سازی این مکان در ایام نوروز را خواستار شد.


مدیر کل پزشکی قانونی هم تعداد تصادفات برون شهری را 334مورد ،تعداد تصادفات درون شهری را 90مورد وتعداد تصادفات خاکی و روستایی را در استان 16مورد عنوان کرد.


صالح افزود: در آمار جزئی امسال نسبت به سال 92درتصادفات برون شهری 12درصد افزایش ،تصادفات درون شهری 20درصد کاهش و تصادفات در مسیر های خاکی 15درصد کاهش مشاهده شده است.


وی همچنین تعداد کل مجروحان در سوانح رانندگی سال 93را 6 هزار و515نفر عنوان کرد وافزود: تعداد مجروحان هم در مقایسه با سال گذشته 2درصد افزایش داشته است.


جانشین رئیس پلیس راهور استان همدان هم با اشاره به اینکه در11ماه امسال در استان 22درصد کاهش تصادفات فوتی مشاهده شده است افزود: تصادف منجر به فوت در شهرستان نهاوند 25 درصد کاهش ،درشهرستان اسد آباد 50درصد افزایش ودرشهرستان بهار 66درصد بوده که بیشتر این آمار مربوط به تصادفات عابرین پیاده وموتور سیکلت هاست.


خالوندی همچنین با اشاره به اینکه بلوار ارتش ،بلوار یادگار امام ومحور گنجنامه یکی از نقاط حادثه خیز در استان است افزود: با نصب تابلوها ونرده های ایمن میتوانیم میزان تصادفات را کاهش دهیم.
 
انتهای پیام/ض
برچسب ها: تصادف ، همدان ، واژگونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.