«محمد حسین صوفی» دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما شد

بر اساس تصمیم اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، «محمد حسین صوفی» به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران؛ در بخشی از ابلاغ ایشان که به امضای حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس شورای نظارت رسیده است آمده:

جناب آقای دکتر محمد حسین صوفی

سلام علیکم ؛ نظر به سوابق ارزشمند و تجربیات شما در امور رسانه ای و در اجرای مصوبه جلسه 391 این شورا بدینوسیله جنابعالی را برای مدت یکسال بعنوان دبیر شورای نظارت منصوب می نمایم تا با توجه به شرح وظایف مندرج در تبصره ماده یک قانون شورای نظارت نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید .

انشا الله با بهره گیری از توان مدیریتی که از شما سراغ داریم در اجرای مصوبات شورای نظارت موفق و گزارش اقدامات انجام شده را بصورت مستمر به شورای نظارت و اینجانب ارایه نمائید.

لازم است از زحمات جناب آقای شجاعی کیاسری که در جایگاه دبیری شورا ابتکارات خوبی را ارائه نمودند از طرف شورای نظارت تقدیر و تشکر نمایم. 

پیش از این دکتر صوفی به مدت 6 سال معاونت رسانه ملی را به عهده داشت.

در سابقه اجرائی و رسانه ای ایشان، می توان به معاونت برنامه ریزی سازمان صدا و سیما، رئیس مرکز موسیقی سازمان، مدیر کل سیمای استانها، مدیر شبکه 2 سیما و مدیریت در دیگر بخشهای سازمان اشاره نمود.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار