مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران در منطقه یک گفت: ثبت نام دوره بهاره کلاس‌های آموزشی نجوم مقدماتی و کیهان‌شناسی از اواسط فروردین درمرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران آغاز می‌شود.

امیر حسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران در منطقه یک در گفت‌وگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، با اشاره به آغاز ثبت نام بهاره کلاسهای آموزشی نجوم مقدماتی و کیهان شناسی مرکز علوم و ستاره‌شناسی منطقه یک اظهار کرد: کلاسهای آموزشی نجوم کودکان از مقدماتی تا پیشرفته گروه سنی 7 تا 13 سال را در بر می گیرد نجوم مقدماتی، کیهان‌شناسی، اختر فیزیک، زمین‌شناسی، گوهرشناسی، کارگاه عکاسی نجومی، کارگاه نجوم رصدی و موارد دیگر از جمله کلاسهایی است که از اواسط فروردین ماه شروع می‌شود و تا اواخر خردادماه ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت WWW.SACTEHRAN.IR مراجعه کنند و یا با شماره‌ تلفنی 22293280 و 22292246 تماس بگیرند.

چیذری تصریح کرد: نشست‌های علمی باشگاه فیزیک با ذکر اخبار و روز فیزیکی پنج‌شنبه 14 اسفند ماه ازساعت 30/15 الی 18 در مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران در منطقه یک برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این نشست که با حضور باشگاه فیزیک است در مورد اخبار روز فیزیکی صحبت و با حضور مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و جمعی از اعضای فعال و غیر فعال باشگاه‌ها این نشست برگزار می‌شود.

چیذری گفت: آزمایشاتی که امکان انجام آن در خانه نیز وجود دارد و ضمن سادگی دارای مفاهیم عمیق فیزیکی است و نیازی به آزمایشگاه برای انجام آن نیست  به دانش آموختگان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نجوم ، آموزش ، ستاره شناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار