سرمربی تیم بارسلونا می‌گوید: هدفمان کسب هر 3 جام است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا امشب در دور برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل به مصاف ویا رئال‌ خواهد رفت.
 
کالاتان‌ها موفق شد در بازی رفت با نتیجه‌ی سه بر یک حریف را از پیش رو بردارند و با خیال آسوده‌تر گام به دیدار برگشت بگذارند.
 
بارسلونا در رقابت‌های لالیگا نیز تنها یک امتیاز با رئال صدرنشین فاصله دارد و در رقابت‌های  لیگ قهرمانان اروپا نیز با شکست منچسترسیتی در دور رفت به صعود نزدیک است.
 
لوئیس انریکه سرمربی تیم بارسلونا می‌گوید: تیمش آماده است تا هر 3 جام مهم را کسب کند.
وی در این خصوص گفت: هدف ما همیشه پیروزی است دوست داریم در تمام دیدارها به پیروزی دست یابیم و در آخر فصل شانس رسیدن به جام را داشته باشیم تیم ویا رئال در جدول رده بندی لالیگا در جایگاه ششم قرار دارد و با تساوی یک بر یک که اخیرا در مقابل رئال‌ بدست آورد با روحیه‌ی مضاعف گام به این دیدار خواهد گذاشت.
 
انریکه دراین خصوص گفت: ویارئال‌ یکی از بهترین تیم‌های لالیگا است و من مطمئن هستم در طول بازی برگشت حملات زیادی بر روی دروازه‌ ما انجام خواهند داد. آنها منابعی دارند که بازی را قطعا برای ما پیچیده خواهد کرد کسی نمی‌تواند پتانسیل تیم ویارئال را انکار کند.
به ثمر رساندن گل اهمیت زیادی دارد ما حتی در دفاع نیز باید توپ را دراختیار داشته باشیم تاکتیک ما در این دیدار دور نگه داشتن توپ از دروازه‌یمان تا جای ممکن است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار