بازیکنان و مربی تیم بارسلونا به دنبال برپایی جشن صعود به فینال رقابت‌های کوپادل ری بودند اما مصدومیت شدید سرخیو بوسکتس همه آنها را بشدت ناراحت کرد.

آسیب شدید بوسکتس جشن پیروزی بارسا را تلخ کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت، دیدار مرحله نیمه نهایی کوپادل ری میان بارسلونا و یا رئال در نیوکمپ برگزار شد، شاگردان لوییز انریکه در دیدار رفت به پیروزی رسیده و اطمینان بیشتری به صعود داشتند هر چند بارسلونا با حساب 3 بریک در دیدار برگشت به پیروزی رسید اما سرخیو بوسکتس هافبک ارزشمند این تیم در دقیقه 39 بشدت از ناحیه مچ پای راست مصدوم شد و بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردند.

توماس پینیا بازیکن و یا رئال در یک حرکت غیر عمد موجب آسیب دیدگی شدید بوسکتس شد، این آسیب دیدگی به قدری شدید بود که بوسکتس دیگر نتوانست از روی زمین بلند شود.

در جریان خارج کردن بوسکتس از زمین و ناراحتی شدید بازیکنان بارسلونا، و یا رئال توانست به گل تساوی دست پیدا کند باشگاه بارسلونا در پایان بازی مصدومیت بوسکتس را تایید کرده و در سایت رسمی آورد پس از معاینات دقیق پزشکی، میزان آسیب دیدگی بوسکتس تعیین می‌شود و در آن زمان می‌توان گفت تا چه مدت مجبور به استراحت و دوری از میادین خواهد بود.

پیش بینی می‌شود بوسکتس حداقل تا 3هفته نتواند تیم بارسلونا را در رقابت‌های رسمی همراهی کند در این صورت وی ال کلاسیکوی 22 مارس را از دست خواهد داد.

یادآور می‌شود، چندی پیش سامی خدیرا هافبک رئال مادرید هم با مصدومیتی مشابه با بوسکتس مواجه شده بود و 3 هفته را دور ازمیادین ورزشی سپری کرد.

*ابراز ناراحتی انریکه از مصدومیت بوسکتس

لوییز انریکه سرمربی بارسلونا بشدت از مصدومیت پیش آمده برای سرخیو بوسکتس ابراز ناراحتی کرده و گفت: در مورد وضعیت اوباید صبر کنیم تا پزشکان آزمایش‌های تکمیلی را هم انجام دهند مصدومیت بوسکتس خبر بدی برای ما بود و جشن صعود به فینال کوپادل ری را تلخ کرد.

به این ترتیب،‌بوسکتس بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی را هم از دست می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار