عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ما به مدیران صنعتی همچون اسلامیان، صفایی فراهانی و صالحی امیری نیاز دارد.

صادق درودگر در مورد احتمال ریاست اسلامیان بر فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اسلامیان یک مدیر صنعتی است که می‌تواند مشکلات فوتبال ما را برطرف کند.

درودگر در ادامه عنوان کرد: به نظرم افرادی باید عهده‌دار فدراسیون فوتبال شوند که با مدیریت سیستماتیک آشنا هستند و می توانند مشکلات پیش روی فدراسیون فوتبال را برطرف کنند.

وی در مورد اینکه موضوع انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال جدید جزو برنامه‌های مجمع است یا نه، تصریح کرد:‌ این موضوع می‌تواند جزو برنامه‌های مجمع باشد در صورتی که کفاشیان استعفا بدهد 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود که اسلامیان دو شغله محسوب می‌شود عنوان کرد: اسلامیان دو شغله محسوب نمی‌شود چرا که سمت نایب رئیس تشریفاتی است.

*قیمت پایه سرخابی‌ها واقعی نیست

وی در مورد اینکه واگذاری سرخابی‌‌ها تا پایان سال رخ می دهد یا نه، تصریح کرد: این دو باشگاه به هیچ عنوان واگذار نمی‌شوند، 290میلیارد تومان رقم واقعی نیست و قلابی است. به نظرم واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی عملی نمی‌شود.

*میزبانی جام ملت‌ها را به ما نمی‌دهند

وی درباره تلاش‌های کفاشیان برای کسب میزبانی جام ملت‌های 2019 آسیا گفت: میزبانی جام ملت‌های آسیا را به ما  نمی‌دهند، چرا که ما امکانات لازم برای میزبانی را نداریم.

درودگر در مورد ارزیابی‌اش از اینکه آزمون دوست ندارد در تیم ملی بازی کند، عنوان کرد:‌به نظرم بازیکنان بزرگی همچون آزمون و جهانبخش می‌توانند به تیم ملی امید کمک کنند، مسئولان باید این دو بازیکن را توجیه  کنند که بازی در تیم ملی امید مهم است.

وی در پایان درباره اظهارات پورحسینی نسبت به انحلال سرخابی‌ها در مرداد ماه خاطر نشان کرد:‌ این موضوع صحت ندارد و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مرداد ماه منحل نمی‌شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: درودگر ، فوتبال ، اسلامیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار