«محسن کیایی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نقش جدی هم که بازی می‌کنم کمدی می‌شود/ رابطه عاشقانه من و «الناز حبیبی» در «سربه راه»

«محسن کیایی» بازیگر سریال نوروزی «سربه راه» گفت: نقش جدی و کمدی از دست من خارج شده چرا که در نقش جدی هم که بازی می‌کنم کمدی می‌شود.

محسن کیایی، بازیگر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص پذیرش ایفای نقش در سریال نوروزی شبکه سه تحت عنوان "سربه راه" گفت: اولین تجربه کاری من با "سعید سلطانی" است و همکاری من با این پروژه از تماس "ایرج محمدی" به عنوان تهیه‌کننده اثر شروع شد من اولین کار تلویزیونی خود را با تهیه‌کنندگی "محمدی" شروع کردم هرچند فعلا تمایل به بازی در سریال‌های تلویزیونی نداشتم ولی پس از پیشنهاد "محمدی" و همچنین متفاوت بودن نقش پیشنهادی‌ام به انضمام فرصت همکاری با "سعید سلطانی" ایفای نقش در این سریال را پذیرفتم. 

وی درخصوص نقش خود در این مجموعه اظهار داشت: نقش من یک ویژگی خاص دارد که اگر آن را توضیح دهم، لو می‌رود من نقش "منصور" پسر خانم "شهین تسلیمی" را در این اثر ایفا می‌کنم. 

وی تصریح کرد: "مسعود کرامتی" در نقش دایی من و شقایق دهقان و الناز حبیبی در نقش دختر دایی من ایفای نقش می‌کنند قصه از ورود من و شهین تسلیمی از آلمان به ایران آغاز می‌شود و یکسری اتفاقات را رقم می‌زند. 

وی درخصوص طنز یا جدی بودن نقش خود در این مجموعه بیان کرد: نمی‌دانم نقشم جدی یا طنز است، چون حتی نقش جدی هم که بازی می‌کنم کمدی می‌شود من کاراکترم در این سریال شیرین است. 

بازیگر سریال "پرده‌نشین" درخصوص مضمون و قصه اصلی این سریال بیان کرد: "سربه راه" یک قصه خانوادگی است و "مسعود کرامتی" نقش بزرگ خانواده را بازی می‌کند و همچنین مدیریت آسایشگاه کودکان بی‌سرپرست را بر عهده دارد و این ملک از جایی به آنها رسیده که درگیری‌هایی در مورد این ملک رخ می دهد، علاوه بر آن با ورود من و شهین تسلیمی هم یکسری اتفاقات و داستان‌هایی حول محورها آن ها به وجود می‌آید به انضمام یک رابطه عاشقانه که همه این‌ها در کنار هم قصه و داستان "سربه راه" را شکل می‌دهد و برای تماشاگر جذاب بوده و او را تا انتهای قصه می‌کشد. 

کیایی درخصوص ویژگی‌ کارهای مناسبتی اظهار داشت: کارهای مناسبتی را که در نوروز و ماه رمضان پخش می شود مردم بیشتر دنبال می‌کنند چرا که با توجه به شرایط و اوقات فراغت مردم زمان مناسبی برای تماشای آنها دارند. 

وی ادامه داد: امیدوارم تلاش‌های این عوامل به خاطر کمبود زمان و تحمل فشار کاری زیاد از کیفیت کار کم نکند چون این سومین تجربه کاری مناسبتی من است و همیشه از کمبود زمان و فشار آخر سال و دیر رسیدن متن رنج بردیم. 

وی درخصوص کار با "سعید سلطانی" اظهار داشت: سعید سلطانی کاربلد و خوش اخلاق است و کار در کنار وی بسیار لذت بخش است.  همچنین گروه بازیگران حرفه‌ای هستند بنابراین امید دارم ماحصل همه این تلاش‌ها تماشاگر را پای تلویزیون بنشاند. 

"کیایی" آرزو و پیام نوروزی خود را بر مردم اینگونه عنوان کرد: آدم‌ها با هم مهربان باشند و با حب و بغض به هم نگاه نکنند و همدیگر را دوست داشته باشند چرا که در صورت رفتار خوب و انسانی جامعه خوبی خواهیم داشت. 

بازیگر فیلم سینمایی "خط ویژه" در پایان خاطر نشان کرد: از مردم تقاضا دارم در ایام عید با توجه به تعدد مسافرت‌ها هوای طبیعت را داشته باشند چرا که من همیشه از ریختن زباله‌ها در خیابان، اطراف رودخانه، در یا و یا کوه رنج می‌برم چون آسیبی که در جنوب و شمال و دریاچه ارومیه اتفاق افتاد تماما به استفاده نادرست از منابع طبیعیمان بر می‌گردد و امیدوارم مردم ما با طبیعت درست رفتار کنند. 

گفتنی است؛ سریال "سربه راه" به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی "محمد پیرهادی" نوروز 94 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار