فرماندار شهرستان پردیس گفت: پردیس در جریان برخورد با زمین خواران و آزادسازی اراضی ملی به یکی از کانون‌های مهم در پایتخت تبدیل شده است.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد حفظ اراضی ملی گفت: مسئولان باید سیاست حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود: آزاد سازی اراضی ملی نه تنها برخورد بایک تخلف است ، بلکه سیاستی تاثیرگذار در بحث اقتصادی کشور است و به همین خاطر مقام معظم رهبری در این رابطه تاکید دارند و این موضوع به دغدغه بزرگ ایشان تبدیل شده است.

حیدری با اشاره به آزاد سازی اراضی ملی در شهرستان پردیس ، تصریح کرد: پردیس در گذشته ای نه چندان دور مهد تخلفات عمرانی و تصرف منابع طبیعی و اراضی ملی بوده است و درصد بالایی از این جنس تخلفات در بخش های پردیس انجام شده بود.

فرماندار شهرستان پردیس "اوزون تپه " ، جاجرود و سایر مناطق شهرستان را کانون تصرف اراضی ملی معرفی نمود و اضافه کرد: تا کنون بالغ بر 100هکتار از اراضی ملی در مسیر آزادسازی قرار گرفته است.

حیدری اظهار داشت: زمین خواری در کشور در بخش های اقتصادی و کشاورزی تاثیرات مخربی دارد و باید جلوی رشد قارچ گونه این پدیده گرفته شود.

انتهای پیام/ ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.