رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز در اکثر شهرهای کشور دارای نمایندگی است و در حدود 550 هزار نفر عضو دارد.

هادی موجانی که به رودهن سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: درابتدا مجمع خیرین مدرسه ساز بسیار کوچک بود که با چند عضو در سطح برخی شهرها فعالیت داشت ولی امروز به لطف پروردگار متعال نه تنها در بیشتر شهرهای کشور صاحب نمایندگی است بلکه فعالیت برون مرزی نیز دارد.

وی افزود: طی چند روز اخیر دفتر نمایندگی مجمع خیرین مدرسه ساز ایران در منطقه شیعه نشین کشور هند افتتاح شد که افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

موجانی افزود: در هیچ جایی دنیا مردمانی به سخاوتمندی مردمان ایران اسلامی وجود ندارد چرا که باقیات و صالحات در ایران ریشه دارد.

هادی موجانی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز عاشق هستند گفت: خیرین مدرسه ساز انقدر عاشق هستند که وقتی یک مدرسه را به بهره برداری می رسانند برای ساخت دیگر مدارس راغب می شوند.

وی به یک نمونه از اقدامات خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: یکی از خیرین عزیز با عشقی که نسبت به هموطنان خود داشت تمام سرمایه های خود را از اروپا به ایران انتقال داد و 72 مدرسه به نام 72 شهید گرانقدرکربلا احداث و در اختیار دانش آموزان قرار داد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران گفت: تنها آروزی این خیر در پایان عمر خود این بود که بعد از فوت، خاک استخوان هایش برای مدرسه سازی استفاده شود.

وی در پایان با بیان اینکه هر کشوری که از لحاظ فرهنگی قوی باشد حرف اول و آخر را در دنیا خواهد زد گفت: مدرسه سازی در هر کشور و جامعه موجب رشد و ارتقای فرهنگ خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.