فرمانده انتظامي استان يزد ضمن تاکيد بر اين موضوع که بحث موادمخدر دغدغه اصلي مردم و خانواده ها و به ويژه جمع حاضر است خاطر نشان کرد: با اقدامات خاص پليس امروز افزايش 25 درصدي کشف انواع موادمخدر را شاهد هستيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛سردار ايرج کاکاوند در جمع ائمه جمعه شهرستان ها و شهرهاي استان يزدضمن آرزوي طول عمر با عزت براي مقام معظم رهبري ادامه داد: پليس در حوزه هاي مختلف کاري نيازمند پشتيباني ائمه جمعه و جماعات است.

فرمانده انتظامي استان يزد ضمن اشاره به آسيب هايي که قشرهاي جوان ما را تهديد مي کند گفت: بايد همه دست به دست هم بدهيم و معضلات اجتماعي را کاهش دهيم.

وي افزود: با اقدامات پليس، مشارکت مردم و پشتيباني روحانيون معظم و ائمه جمعه، شاهد امنيت خوبي در سطح استان هستيم.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه ضمن اشاره به اولويت پليس در خصوص کاهش سرقت ها به ويژه سرقت هاي مهم گفت: با تلاش ماموران پليس استان يزد در مجموع سرقت ها با 6 درصد کاهش روبرو بوده ايم.

سردار کاکاوند افزود: در موضوع کشف سرقت با اقدامات خوب پليس و دستگيري سارقان حرفه اي و زير نظر گرفتن فعاليت مجرمان سابقه دار، کشف 75 درصدي سرقت ها را در سطح استان شاهد هستيم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزايش کشف را داشته ايم.

فرمانده انتظامي استان يزد ضمن تاکيد بر اين موضوع که بحث موادمخدر دغدغه اصلي مردم و خانواده ها و به ويژه جمع حاضر است خاطر نشان کرد: با اقدامات خاص پليس امروز افزايش 25 درصدي کشف انواع موادمخدر را شاهد هستيم.

اين مقام ارشد انتظامي در خصوص اقامتگاه اجباري معتادان تابلو و ولگرد که باعث نگراني خانواده ها بودند گفت: با پيگيري هاي مستمر پليس اين محل راه اندازي شد و تا کنون بيش از 150 نفر از معتادان مجرم و خطرناک که به هيچ وجه حاضر به ورود به کمپ هاي ترک اعتياد نبودند جمع آوري و به اين مکان انتقال داده شدند.

وي ضمن اشاره به کاهش تلفات جاده اي در حوزه پليس راه افزود: در حوزه درون شهري شاهد افزايش تصادفات هستيم که نياز است در بحث فرهنگ سازي و توجه مردم به رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، ائمه جمعه و جماعات پليس را ياري کنند.

فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه گفت: پليس در طول شبانه روز بحث تامين و برقراري امنيت را دنبال مي کند و با خدمت بي منت به شهروندان، خود را سرباز ولايت مي دانند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.