سیدمحمد ناظم الشریعه با رد شایعاتی مبنی بر حضورش در تیم مس سونگون در فصل آینده، اعلام کرد تا زمانی که باشگاه مایل باشد در تیم حفاری اهواز می ماند.

سیدمحمد ناظم الشریعه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با رد شایعاتی مبنی بر توافق با مس سونگون برای هدایت این تیم در فصل آینده گفت: بنده هم اکنون در خدمت باشگاه ملی حفاری اهواز هستم و  تا زمانی که با این تیم همکاری دارم با هیچ تیم و فردی مذاکره نکرده و نمی کنم. من به خودم اجازه نمی دهم در حالی که در تیم حفاری اهواز مشغول هستم با تیم دیگری صحبت کنم و این ادعاها حقیقت ندارد و از دوستان خواهشمندیم در این روزهای آخر فصل با آبروی ما بازی نکنند. تا کنون هیچ صحبتی در این باره با من نشده ولی از یک ماه پیش این حرفها در اهواز پخش شده است. اما در اینجا اعلام میکنم تا زمانی که باشگاه حفاری اهواز من را بخواهد در این تیم میمانم.

سرمربی تیم حفاری اهواز در خصوص شکست مقابل شهروند ساری گفت: بازی در ورزشگاه سیدرسول ساری و در حضور تماشاگران بسیار زیاد این تیم مانند حضور در جهنم بود. ۶ هزار تماشاچی در برابر تیم جوان ما بودند. این تماشاگران بر عملکرد داور هم تاثیرگذار بودند. بازی خوبی انجام دادیم و تلاش بازیکنانمان قابل تقدیر بود اما در دقایقی حتی بازیکنان باتجربه ما کنترل عصبی خود را از دست دادند و ما مجبور شدیم از جوانترها استفاده کنیم و در نهایت بازی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. اما از تلاش بازیکنان خود راضی هستم.

با این نتیجه از این پس برای کسب رده سومی می جنگیم. تیم ما از ابتدا هم برای قهرمانی بسته نشده بود و فقط میخواستیم با این تیم جوان در لیگ بمانیم و در میانه های جدول جای بگیریم. اما رفته رفته شرایط تیم و بازیکنان به گونه ای پیش رفت که نتایج خوبی کسب کردیم و توقعات افزایش یافت. اما اگر منطقی به قضیه نگاه کنیم ما نه هدف قهرمانی داشتیم و نه ابزار قهرمانی. بازیکنان حفاری در تمام طول فصل با کل وجود خود تلاش کردند اما قهرمان شدن نیازمند ابزاری است که ما برای آن مهیا نشده بودیم.

وی در خصوص دیدار حساس هفته پایانی مقابل شهرداری ساوه گفت: در چند هفته پایانی باز یهای بسیار سختی داشتیم که بازی با شهرداری ساوه از همه انها سخت تر است. تیم حریف با تمام وجود خود به اهواز می آید و تیم ما هم باید با تمام وجود بازی کند تا حقی از کسی ضایع نشود. کاری به هیچ کسی نداریم و برای اعاده حیثیت خود به میدان می رویم.

 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.