استعدادیابی فوتسال کشوری با برنامه ریزی مربیان تیم ملی آغاز می شود.

استعدادیابی فوتسال ملی در 10 استان آغاز می شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان در مقاطع مختلف زمانی کشف به استعدادهای این رشته اهمیت ویژه ای داده و در همین راستا تاکنون چند مرحله استعدادیابی برگزار کرده است با آغاز سال جدید ناظم الشریعه مربی تیم ملی برنامه ای تدارک دیده تا نفرات جدیدی برای انجام تست انتخاب شوند.

 در همین راستا 10 نماینده برای بررسی استعدادهای استانی انتخاب شده‌اند کار برای تیم ملی آسان شود، معیار گزینش استانها، جمعیت و استعدادهای فوتسالی بود که طبق آن فارس، خوزستان، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان، مازندران، اصفهان، قم، هرمزگان و کرمان انتخاب شده‌اند در تعداد نفرات انتخابی نیز سقفی مشخص نشده است.
 
گفتنی است، با هماهنگی های صورت گرفته توسط جابری دبیر کمیته فوتسال، طی چند روز آینده جلسه ای توجیهی در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می شود تا مربیان تیم ملی با نمایندگان حاضر در استانها از سیاست این انتخاب ها با خبر شوند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، الشریعه ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۲:۱۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
با عرض سلام و خسته نباشید. . خواستم بگم که چرا برای استعدادیابی شهر قزوین را انتخاب نکرده اید؟ و ایا شهر قزوین جزو برنامه هایتان در اینده هست یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
اميد
۲۲:۴۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام زمان و مکانش معلوم نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
اميد
۲۰:۰۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام زمان و مکانش معلوم نیست؟
آخرین اخبار