برنامه «خانه ما» شبکه رادیویی سلامت، یكشنبه ـ 17 اسفند ماه با موضوع «درختكاری» از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، امروزه روند زندگی شهرنشینی و صنعتی بر تمام فرایندهای فیزیولوژی، جسمی و روانی انسان اثرات منفی گذاشته است و بسیاری از مشكلاتی كه انسان در زمینه خواب، خوردن، اضطراب، افسردگی، خستگی روانی و... دارد به دلیل فشارها و یكنواختی های زندگی شهرنشینی و صنعتی است. در حال حاضر علم روانشناسی اثبات كرده دیدن جلوه های طبیعت مثل درختان، سبزی ها، آبادی ها، چشمه ها، مزارع و زمین های كشاورزی تأثیر شگرفی بر بهداشت روانی و جسمی آدمی دارد.

دكتر مینا پورفرخ، روانشناس با حضور در برنامه «خانه ما» روز یكشنبه، از ساعت 20:50 به مدت 20 دقیقه، به موضوع «نقش طبیعت بر سلامت روان» می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه سلامت روان شبکه رادیویی سلامت است که به منظور استحکام و دوام نهاد خانواده، با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش، به دادن راهکارهای عملی با حضور کارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان در خانواده می‌پردازد.

گفتنی است، برنامه رادیویی «خانه ما» با رویکردی طنز و شاد، باورهای غلط در خانواده را بررسی می‌کند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار