مربی تیم فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر قصد ندارم که با مطرح کردن مشکلات حاشیه‌ای برای باشگاه بزرگ و مردمی ایجاد کنم.

در آینده سکوتم را خواهم شکست/به خاطر مصالح تیم حرف نمی‌زنمنعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره شرکت نکردن در تمرینات تیم فولاد اظهار داشت: باید بگویم که پاره‌ای از مسائل و مشکلات اساسی از شروع فصل وجود داشت اما به خاطر شرایط خاص فصل این باشگاه و عشق و حرمت به هوادارانی که بیش از 20 سال با آنها زندگی کردم سکوت کرده و قصد ندارم با مطرح کردن مشکلات حاشیه‌ای برای باشگاه بزرگ و مردمی ایجاد کنم.
 
وی بیان کرد: مطمنأ در آینده همه چیز مشخص خواهد شد و قصد ندارم به گمانه زنی‌ها توجه کنم.

سعداوی تصریح کرد: مطالبی که در ارتباط با عدم حضور من در یکی از روزنامه‌های ورزشی به چاپ رسیده از مصادیق انتشار مطالب کذب می باشد که قابل پیگیری در مراجع قانونی خواهد بود.
 
مربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: در شان و شخصیت من نیست که با مربی درگیر و یا اجازه دهم که به شخصیت ورزشی من توهین شود.

وی افزود: امیدوارم هواداران عزیز در حال حاضر عذر مرا به خاطر عدم حضور فیزیکی بپذیرند و بدانند مانند گذشته با تمام وجودم به آنها و به باشگاه فولاد عشق می‌ورزم و همیشه خواهان سرافرازی باشگاه فولاد و داشتن تیمی مقتدر بوده و هستم و امیدوارم در بازی فردا هواداران با تمام وجودشان تیم را مورد حمایت و تشویق قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار