معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 از استقرار 4 ایستگاه توزیع نهال رایگان در هفته منابع طبیعی خبر داد.

رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفت و گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به کاشت نهال و رایگان در منازل غرب تهران اظهار کرد: با توجه به اهمیت فضای سبز در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست همزمان با هفته منابع طبیعی طرح‌های گسترده‌ای در خصوص توزیع، کاشت نهال در سطح محلات اجرا می‌شود.

وی ارائه آموزش نحوه کاشت و نگهداری نهال و گیاهان آپارتمانی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: 10 پایگاه توزیع نهال در بوستان‌ها و 4 مرکز مشاوره گل و گیاه جهت اهدا نهال، خاک ژله‌ای، کود آهن و بذر سبزی و نشا از تاریخ 9 تا آخر اسفند ماه پیش بینی شده است.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 افزود: بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده توزیع و کاشت 180 هزار اصله نهال در طرح نهضت درختکاری در دستور کار قرار دارد.

وی با کاشت نهال و رایگان در منازل اشاره کرد و گفت: پایگاه‌ها در بوستان‌های امیرکبیر، کلبه صحرا، شاهد، کاج، الهام، میعاد و غیره به مدت یک هفته آماده توزیع نهال به شهروندان است.

معاون شهردار منطقه 5 در پایان همچنین از استقرار کارشناسان فضای سبز جهت ارائه آموزش‌های لازم در خصوص نحوه کاشت و نگهداری فضای سبز گفت: همزمان با اهدای نهال و گیاه‌ها، کتاب، بروشور و CD‌ آموزشی توزیع می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: نهال ، رایگان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار