پلیس مدیسون در ایالت ویسکانسین آمریکا اعلام کرد : نوجوان سیاه پوستی که بدست نیروهای پلیس کشته شد ، مسلح نبود .

نوجوان سیاهپوست مقتول مسلح نبوده است
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سی ان ان  ؛ پلیس مدیسون در ایالت ویسکانسین آمریکا اعلام کرد :مایک کووال ، رییس پلیس شهر مدیسون در ایالت ویسکانسین آمریکا در سخنانی اعلام کرد : تونی رابینسون نوزده ساله هنگامی که توسط نیروهای پلیس کشته شد ، مسلح نبود . 

وی افزود : ما باید در این باره شفاف باشیم . این نوجوان سیاه پوست هنگامی که توسط نیروها کشته شد غیر مسلح بود و همین مساله روند بررسی های پرونده آن را پیچیده تر می کند . عموم مردم نیز باید این مساله را فهمیده و درک کنند که چرا از تسلیحات کشنده باید استفاده شود . 

رییس پلیس مدیسون تصریح کرد : مت کنی ، افسری که این نوجوان سیاه پوست را به قتل رساند ، 12سال سابقه خدمت در نیروی پلیس آمریکا را داشته و پیشتر نیز تیراندازی مرگبار به سوی شهروندان انجام داده است . او در سال 2007 نیز بسوی یک شهروند تیراندازی و وی را به قتل رسانده بود . در ان ماجرا کنی از هرگونه اتهام تبرئه و حتی از سوی روسای خود مورد تقدیر و تشویق نیز قرار گرفت . این اقدام ، نوعی خودکشی از سوی پلیس آمریکا به شمار می اید . 

گفتنی است تونی رابینسون ، نوجوان سیاه پوست آمرکیا دو روز پیش توسط نیروهای پلیس ایالت ویسکانسین باسلاح گرم به قتل رسید . بدنبال این جنایت بار دیگر مردم این کشور به خیابانها آمده و اعتراضات ادامه دار خود علیه تبعیض و نژادپرستی پلیس اعلام کردند . 



انتهای پیام / 
برچسب ها: سیاهپوست ، آمریکا ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار