امانی درمورد گزارش یک سایت خبری با عنوان «تأملی بر آمارهای متناقض درباره نیاز جامعه ایثارگری به اشتغال» گفت: با توجه به فارغ التحصیلی این افراد، آمار اشتغال همواره در حال تغییر است.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین امانی مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید درباره آمار اشتغال جامعه ایثارگری افزود: آماری که توسط رییس بنیاد شهید  اعلام شد، تعداد 65 هزار نفر در زمان شروع مدیریت وی و همزمان با راه اندازی سیستم سجایا و جمع آوری اطلاعات شغلی ایثارگران در سراسر کشور بود که بر اساس ثبت اطلاعات متقاضیان جویای کار بوده و کاملا صحیح و مستند است.

وی ادامه داد: طی دوره مدیریت شهیدی، تعداد 17 هزار و 787 نفر از اعضای جامعه ایثارگری مشغول کار شدند، همچنین با استفاده از تسهیلات اعتباری بنیاد شهید و بانک های عامل، تعداد 13 هزار و 433 نفر در قالب خود اشتغالی شاغل شده اند که مجموع این تعداد بیش از 31 هزار و 220 نفر است، با کسر از آمار اعلامی از سوی شهیدی، این آمار به میزان 33 هزار و 780 نفر رسیده است.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید گفت: با توجه به فارغ التحصیلی ایثارگران مقاطع دبیرستان و دانشگاه و ورود آنان به جمع افراد جویای کار، آمار افراد جویای کار در پایان هر ترم بویژه تابستان تغییر می کند، طی این مدت حدود 11 هزار نفر به آمار باقی مانده اضافه شده است.

امانی افزود: در مورد افراد جویای کار، تعداد حدود 44 هزار و 780 نفر صحیح است که این آمار با توجه به فارغ التحصیلی افراد تحت پوشش، همواره در حال تغییر خواهد بود و این مسأله یک امر طبیعی است.

یکی از سایت های خبری به تازگی در گزارشی، آمار متفاوتی از میزان اشتغال جامعه ایثارگری طی مسوولیت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی شهیدی در بنیاد شهید ارائه کرده بود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار