معاون سیاسی، اجتماعی، انتظامی و امنیتی فرمانداری ملارد گفت: یکی از جدی‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های مجموعه فرمانداری، ساماندهی حوزه پسماند در شهرستان ملارد است و از نظر ما مدیریت اصولی در سه مرحله تفکیک ، حمل و دفن زباله، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

مجتبی شاه قلیان، معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی فرمانداری ملارد در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با انتقاد از مدیریت غیر اصولی و غیر کارشناسی در حوزه پسماند شهرستان ملارد در سنوات گذشته اظهار کرد: منطقه اخترآباد شهرستان ملارد به عنوان محدوده‌ای برای دفن زباله‌های سه شهرستان شهریار، ملارد و قدس، ضرورت توجه هر چه بیشتری را می‌طلبد و در صورت بی‌توجهی و نگاه غیر اصولی به معظلی زیست محیطی مبدل خواهد شد.


وی در ادامه افزود: متاسفانه در گذشته، در حوزه پسماند، مطالعات اولیه و شیوه‌های علمی لازم، لحاظ نشده و این شیوه غیر اصولی در روش جمع‌آوری، حمل و دفن نیز مشاهده شد.


شاه قلیان در ادامه عنوان کرد: از ابتدای ورود ما به شهرستان و قبول مسئولیت در مجموع فرمانداری، عزم و تلاش خویش را در جهت ساماندهی زباله‌های سه شهرستان غرب استان تهران در منطقه اختر آباد استوار نمودیم.


وی در پایان تصریح کرد: امید آن داریم پیرو تمهیدات و تدابیر اعمال شده و تغییر مدیریت سازمان پسماند شهرستان ملارد و حمایت از انجمن طرفداران محیط زیست و ورود این تشکل مردمی وضعیت در سه عرصه‌ی جمع‌آوری ( تفکیک)، حمل و دفن زباله‌ها به نحو هر چه مطلوب‌تری بهبود یابد.


انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: اولیه ، شهری ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار