هفته آخر لیگ برتر تکواندو به میزبانی خانه تکواندو فدراسیون یکشنبه 17 اسفندماه برگزار شد و با معرفی برترین ها به پایان رسید.

لیگ برتر تکواندو بدون ملی پوشان به پایان رسیدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته هفتم مرحله برگشت سيزدهمين دوره ليگ برتر تكواندو جام خليج فارس، يادواره شهيد غنيمت پور، با برگزاری سه ديدار برگزار شد.

تیم شهرداری ورامین در هفته گذشته قهرمان زودهنگام مسابقات برای دومین بار پیاپی لقب گرفت و این هفته تیم های دوم و سوم معرفی شدند.

در پایان رقابت های لیگ برتر دانشگاه آزاد با 25 امتیاز و صنایع استیل البرز با 25همین تعداد امتیاز و تفاضل برد کمتر عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

تیم های پاس قوامین، بانک شهر، شهرداری شهر اندیشه و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به ترتیب در جایگاه چهارم تا هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

در هفته هفتم دور برگشت استيل البرز پنج بر سه بانک شهر را برد، جوانه هشت بر صفر مغلوب پاس قوامین شد و شهرداري ورامين با همین نتیجه شهرداري انديشه را شکست داد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز این هفته استراحت کرد.

اما در بخش بهترین ها پیام خانلرخانی سرمربی تیم شهرداری ورامین به عنوان برترین مربی این دوره از مسابقات شناخته شد، آرمین هادی پور از دانشگاه با 155 امتیاز، عنوان فنی ترین بازیکن را به خود اختصاص داد، عنوان بهترین سرپرست به غلامرضا عمرانی از شهرداری اندیشه رسید، بهترین داور این مسابقات داود قارداشخانی از زنجان معرفی شد. همچنین کاپ اخلاق در اختیار تیم بانک شهر قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار