تیم های ملی تکواندو مردان و زنان ایران برای حضور در پیکارهای بین المللی هلند چهارشنبه 20 اسفندماه راهی آیندهوون می شوند.

اعزام تکواندوکاران به هلند در غیاب اسبقی/ تیم جهانی در آیندهوون تکمیل می شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تورنمنت بین المللی تکواندو هلند در کلاس G2،و 24 اسفندماه در آیندهون برگزار می شود و تیم های ملی ایران ساعت 6:20 صبح چهارشنبه راهی این کشور می شوند.

باشگاه های ایرانی و تیم های ملی کشورمان پیش از این هم در تورنمنت هلند حاضر شده بودند.

محمد کاظمی و آرمین هادی پور در وزن 54- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن 63- کیلوگرم، محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی و مهرداد نورمحمدی در وزن 68- کیلوگرم، فرزاد عبدالهی، مسعود حجی زواره و سیدمحمد رفیعی در وزن 74- کیلوگرم، مهدی خدابخشی و امید عمیدی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی و مرتضی شیری در وزن 87+ کیلوگرم به هلند اعزام می شوند و تنها در وزن 80- کیلوگرم نماینده ای وجود ندارد. با این حال بهنام اسبقی به دلیل مصدومیت و ادامه درمانش در تهران می ماند.

اما در بخش بانوان تیم ملی پس از مدت ها قرار است به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود. بانوان ملی پوش تکواندو با فاطمه مداحی و نگار شیری در وزن 46- کیلوگرم، بهاره ندرخانلو و ریحانه محمدی در وزن 53- کیلوگرم، کیمیا علیزاده در وزن 57- کیلوگرم، شکرانه ایزدی در وزن 62- کیلوگرم، فاطمه روحانی در وزن 67- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 73- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم راهی هلند خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، هلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار