رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: فضای عمومی این دور از واگذاری سرخابی‌ها تا حدودی از دور قبل بهتر بوده است.

مزایده به بهترین شکل انجام می‌شود/تجربه 10 بار برگزاری مزایده را هم داریمپوری حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره برگزاری مزایده دوم باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: باید بگویم که خریداران سهام 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس تا امروز دوشنبه ساعت 16:15 فرصت دارند که پیشنهادات خود را تحویل سازمان خصوصی سازی دهند و فردا سه‌شنبه 19 اسفند ساعت 14 بعدازظهر پاکت‌ها گشوده می‌شود.

وی درباره اینکه آیا تا کنون خریداری پاکتی ارائه داده است یا خیر بیان کرد: در کل فضای عموی این دور از واگذاری سرخابی‌ها تا حدودی از دور قبل بهتر بوده است اما بیشتر از این نمی‌توانم در خصوص این مسئله توضیحی ارائه دهم.

وی گفت: در هر صورت شرایط نسبت به دوره قبل تسهیل شده و انتظار می‌رود که مزایده سرخابی‌ها به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. همه مسائل مربوط به این موضوع تا 2 روز آتی مشخص می‌شود.

پوری حسینی درباره اینکه اگر پاکتی ارائه شود شرایط چگونه خواهد بود عنوان کرد: باید بگویم که بارها این اتفاق افتاده که سازمان خصوصی سازی برای واگذاری یک شرکت 10 بار هم مزایده برگزار کرده است و این طور نیست که درباره واگذاری سرخابی‌ها فقط به 2 بار مزایده بسنده کند. برای سازمان خصوصی سازی اهمیت چندانی ندارد که حتما در مزایده اول امتیاز این 2 باشگاه پرطرفدار به فروش برسد.

وی افزود: تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که در برگزاری هر مزایده بازار و امکانات سنجیده شود تا مزایده بدون هیچ مشکلی و به بهترین نحو انجام گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار