فیلم «کی داده؟...کی گرفته؟» روی میز تدوین

فیلمبرداری فیلم داستانی «کی داده؟...کی گرفته؟...» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا شاه حسینی و تهیه کنندگی وحید غریب لو که در اوایل اسفند مقابل دوربین رفت به پایان رسید و اکنون روی میز تدوین قرار دارد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلمبرداری فیلم داستانی " کی داده؟...کی گرفته؟..." به نویسندگی و کارگردانی علیرضا شاه حسینی و تهیه کنندگی وحید غریب لو که در اوایل اسفند مقابل دوربین رفت به پایان رسید و اکنون روی میز تدوین قرار دارد.

این فیلم  دارای مضمون اجتماعی با درون مایه طنز می باشد. نیما شاهرخ شاهی و عبدالرضا اکبری و امیر نوری و مجید شهریاری و سیاوش قاسمی و کیمیا فلاحی و توحید غنی زاده  به عنوان بازیگر مقابل دوربین مهدی قیصری رفتند. این فیلم در ایام نوروز از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.سایر عوامل این فیلم عبارتند از :  مسعود دلیری به عنوان مدیر تولید و محمد عزیزی به عنوان دستیار اول کارگردان و رضا حیدری به عنوان مدیر صدابرداری و برنامه ریز و سیامک احمدی به عنوان طراح گریم و محمد رضا امین زاده طراح صحنه و مینو عاشوری طراح لباس و مدیر روابط عمومی مهدی کاشف.

خلاصه داستان :
شاهرخ پسری که قصد ازدواج دارد و لحاظ شرایط خانوادگی و مالی بسیار خوب انتخاب های زیادی دارد.پدرش دوست دارد او با دختری از یک خانواده با اصل و نسب ازدواج کند و دختران زیادی به او معرفی کند اما شاهرخ دل در گروی کسی دیگر دارد...


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار