کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از شکست تیمش از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد.

انتقاد آنچلوتی از عملکرد شاگردانشبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید در هفته‌‌ بیست و ششم رقابت‌های لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و بازی را با یک گل واگذار کرد.

این شکست رئال در حالی رقم خورد که کهکشانی‌ها هفته گذشته نیز در خانه با تساوی یک بر یک مقابل ویارئال متوقف شدند.

این نتایج ضعیف رئالی‌ها راه را برای صدرنشینی بارسا باز کرده است.

آنچلوتی سرمربی رئال مادرید که تیمش 75 گل تا به اینجای کار به ثمر رسانده است، اعتراف کرد تیمش در شرایط خوبی به سر نمی‌برد.

وی در این خصوص گفت: در نیمه دوم نهایت تلاش خود را کردیم و در تمام دقایق بازی، به خوبی حمله کردیم. در کل بازی بسیار نزدیکی بود. حریف دفاع فشرده‌ای داشت و موفق شد یک گل به ثمر برساند. تیم ما در خط دفاع مشکلی ندارد، بلکه ضعف ما در حمله است.در 2 بازی گذشته تنها یک گل به ثمر رساندیم و آن هم از روی نقطه پنالتی بود. این مشکلی است که باید آن را حل کنیم. در این دیدار بازیکنان بیش از حد انفرادی کار می‌کردند. زمانی که نیاز داشتیم به بازی سرعت ببخشیم، متاسفانه بسیار کند کار کردیم. با آوردن خسه به زمین قصد داشتم تیم را شاداب کنم، به همین دلیل کروس را بیرون کشیدم.

سرمربی ایتالیایی در ادامه افزود: تیم ما مشکل فیزیکی ندارد و این موضوع که بازیکنان تیم خسته بودند، صحت ندارد. تمام مسئولیت این شکست بر دوش من است. تیم‌مان به کارکرد و با این نتیجه کار را برای خودمان در لیگ دشوار کردیم، اما هیچ چیز تمام نشده است. سعی خواهیم کرد هرچه سریعتر مشکلات را حل کنیم.

ایسکو: رئال هنوز می‌تواند بر بارسا غلبه کند

ستاره تیم رئال مادرید پس از شکست تیمشان و نتایج ضعیف اخیر کهکشانی‌ها باز هم معتقد است، تیمشان به راحتی می‌تواند بربارسا غلبه کند.

وی در این خصوص گفت: ما در لالیگا می‌توانستیم صدرنشینی خود را حفظ کنیم، اما متاسفانه با این شکست و تساوی هفته گذشته راه را برای بارسال باز کردیم. تیم ما شادابی همیشگی خود را نداشت و این مسئله برای ما اصلاخوب نیست رقابت‌های لیگ دشوار هستند اما بازی‌های زیادی پیش رو داریم. 2 هفته دیگر به نیوکمپ خواهیم رفت و مطمئن باشید انگیزه مان برای پیروزی در آن دیدار زیاد است.

وی در ادامه افزود: تیم ما به لحاظ فیزیکی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و نباید این موضوع را بهانه قرار دهیم. ما تیم بسیار بزرگی داریم می‌توانیم برای بازی 2 هفته آینده خود را به خوبی آماده کنیم بسیار تعیین کننده است. در حال حاضر شرایط خوبی نداریم اما برای یک تیم در طول رقابت های طولانی از این قبیل اتفاقات می‌افتد. شرایط یک تیم به شرایط بازیکنانش بستگی دارد وظیفه ما بازیکنان بازگشت به شرایط قبلی‌مان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار