معاون تعاون و توسعه امور اجتماعی بنیاد شهید خبر داد:

230 هزار دیدار با خانواهد شدا تا پایان سال

معاون تعاون و توسعه امور اجتماعی بنیاد شهید گفت: پیش بینی شده است تا پایان سال 230 هزار دیدار با خانواده‌های شهدا صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین همایش معتمدین معین عضو شورای مشورتی استانداری سراسر کشور که بعداز ظهر امروز (یکشنبه) در هتل بزرگ تهران برگزار شد، با اشاره به مقام شهیدان اظهار کرد: کلمه شهید کلمه‌ای است که مردم از صدر اسلام تا به امروز به آن احترام خاصی قائل هستند که بعد از انقلاب اسلامی به خصوص بعد از شروع جنگ این احترام بیشتر شده است و همچنین در قرآن آیات زیادی به شهیدان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا هستیم، افزود: از همه‌ معتمدین معینی که جزئی از اعضای خانواده ایثارگران و شهدا هستند، قدردانی می‌کنیم و آن‌ها بدانند که خداوند توفیق بزرگی را برایشان قائل شده است.

شهیدی تصریح کرد: شهادت راه رسیدن به مقصد است و آن مقصد خوشبختی است که شهید به اوج کمال رسیده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به طرح سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران، عنوان کرد: در این طرح دیدار‌ها توسط معتمدین معین و همکاران بنیاد شهید و ایثارگران انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم که در هر مسئولیتی هستیم، مسئولیت خود به بهترین نحو انجام دهیم و همچنین در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از اخلاق نیک و صبر و حوصله برخوردار باشیم.

در ادامه ایزدی معاون تعاون و توسعه امور اجتماعی بنیاد شهید با اشاره به 22 اسفند ماه سالگرد بنیاد امور ایثارگران، اظهار کرد: 230 هزار دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تا پایان سال پیش بینی شده است که 150 هزار دیدار توسط معتمدین و بقیه توسط همکاران بنیاد شهید در حال انجام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار