یک کارشناس سیاست خارجی گفت: حضور داعش منجر به بروز و ظهور بسیاری از انقلابیون شیعه در مرزهای رژیم صهیونیستی شده است که آن‌ها هرگز این اتفاق را پیش‌بینی نمی‌کردند.

"محمد ساجدی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اختلافات میان آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر پرونده هسته‌ای ایران اظهار داشت: این اختلافات تاکتیکی است زیرا رژیم صهیونیستی متحد استراتژیک ایالات متحده است.
وی ادامه داد: این اتحاد از زمان تولد این رژیم وجود دارد اما ممکن است آن‌ها در زمینه تاکتیکی با یکدیگر اختلاف داشته باشند.
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: یکی از اختلافات تاکتیکی آن‌ها، اختلاف در اداره جامعه جهانی است به این معنی که هردو در اصل یک فکر را دنبال می‌کنند، اما راهکارهای مختلفی را برای آن در نظر می‌گیرند.
ساجدی با اشاره به این که این اختلافات موجود نمی‌تواند در برخورد با داعش تاثیری داشته باشد گفت: با توجه به حمایت‌هایی که از این گروه تروریستی می‌شود اما در آینده شاهد خواهیم بود که داعش به طور قطع بر حامیان خود از جمله رژیم صهیونیستی، ترکیه، ایالات متحده و.... پنجه خواهد کشید.
وی در پایان گفت: این اتفاقات و حضور داعش منجر به بروز و ظهور بسیاری از انقلابیون شیعه در مرزهای رژیم صهیونیستی شده است که آن‌ها هرگز این اتفاق را پیش‌بینی نمی‌کردند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار