به گزارش
خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ مسعود کیماسی دبیر علمی اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات که در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد طی سخنرانی گفت: تاکنون هیچ شرکتی در خواستی مبنی بر حضور در این کنفرانس اعلام نکرده است چنانچه شرکتها در این بخش میتوانند خیلی فعال باشند و ما امیدواریم که شرکتها در این کنفرانس اعلام آمادگی خود را بیان کنند. البته در این راستا مکاتباتی صورت گرفته است.
وی افزود: هم اکنون 100 شرکت برای حضور در این کنفرانس را مد نظر قرار دادیم که امیدواریم شاهد حضور این شرکتها در کنفرانس باشیم.
کیماسی تصریح کرد: البته ارتباطی جهت حضور اتاق بازرگانی و مؤسسات تحقیقاتی و آژانسها در این کنفرانس را برقرار کردهایم چنانچه نقش و جایگاه شرکتهای تحقیقاتی به حضور در بازار بستگی دارد.
وی اظهار داشت: حضور شرکتها در این کنفرانس موجب برقراری میان شرکت و دانشگاه و برقرار ارتباطهای بیشتر میشود.
انتهای پیام/