همزمان با ایام الله دهه فجر؛

نمایشگاه نیازهای فناوری شرکت‌های دانش بنیان افتتاح شد

چهارمین نمایشگاه نیازهای فناوری شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ همزمان با ایام الله دهه فجر نمايشگاه نیازهای فناوری شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به منظور زمينه سازی انجام پروژه‌های دانشجويی و تشکيل گروه‌های فناوری دانشجويی در شرکت‌های دانش بنيان در 19 و 20 بهمن ماه از ساعت 9:30 تا 14 در تالار شهید آوینی دانشگاه صنعتی اصفهان  فعالیت خود را آغاز کرد.
 
بنابراین گزارش تشکیل سلول‌های فناوری توسط دانشجویان، کسب تجربه کار تیمی و یک خودآزمایی برای راه اندازی کسب، تجربه کارکردن در کنار شرکت‌های دانش بنیان توسط دانشجویان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است. 

در ادامه این گزارش آمده است: همچنین دانشجويان در اين فرصت می‌توانند با شرکت‌های فناور در رابطه با ايجاد شرکت‌های زايشی وارد تعامل شوند و با نحوه راه اندازی کسب و کار دانش بنيان و تجاري‌سازی ايده‌های فناورانه خود بيشتر آشنا شده و نیز شرکت‌ها می‌توانند از ظرفيت‌های علمی دانشگاه بهره‌مند شوند چنانچه این نمایشگاه با همکاری مدیریت نوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار