رییس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 20 از ریشه‌کن کردن معضل موش و کاهش چشم‌گیر تعداد این جانور موذی درمنطقه 20 خبر داد.

محسن حیدری رییس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 20 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه جانوران موذی روزهای پایانی زندگی خود را در این منطقه سپری می‌کنند اظهار کرد: ابتدای سال 93 اداره ساماندهی شهرداری با هماهنگی شرکت ساماندهی و شهرداری نواحی 7 گانه منطقه 20 برنامه‌ای 48 هفته‌ای را تدوین کرد که در این برنامه عوامل شهرداری اقدام به پاکسازی این منطقه از جانوران موذی به ویژه موش کردند.

وی افزود: محل تجمع جانوران موذی به ویژه موش شناسایی و توسط عوامل شهرداری مسدود و یا منهدم شدند.

حیدری ادامه داد: تعداد 3 هزار تله موش چسبی و مقدار زیادی سم ایتالیایی در طرح مبارزه با جانوران موذی دربین شهروندان توزیع و در سطح معابر جوی‌های آب محل‌های تجمع زباله‌ جای گذاری شدند.

وی در ادامه به نقش ‌آموزش در افزایش فرایندآگاهی شهروندان اشارکرد و گفت: 12 هزار ساعت آموزش در سرای محلات فرهنگ سراها و به صورت چهره به چهره توسط کارشناسان محیط زیست به شهروندان ارایه شد که این آموزش‌ها نقش مهمی در آگاهی شهروندان از نحوه استفاده از تله‌های چلسی سوم موش کش ایفا کرد.

حیدری در پایان تشریح کرد: میزان تماس شهروندان با سامانه 137 جهت معضل و مزاحمتهای جانوران موذی به ویژه موش به شدت کاهش پیدا کرده است که این نشانگر به نتیجه رسیدن تلاشهای اداره ساماندهی در موضوع از بین بردن جانوران موذی در منطقه 20 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جانوران ، موذی ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار