مدیر برنامه‌های زلاتان ابراهیمویچ مدعی شد مربیگری این بازیکن همانند سر و کله زدن با بمب اتم است.

رایولا: مربیگری زلاتان مانند سرو کله زدن با بمب اتم است!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تربیال فوتبال، مینو رایولا مدیر برنامه‌های زلاتان ابراهیمویچ  و پائول پوگبا 2 تن از برترین مهاجمان حال حاضر اروپا هستند. او در مورد گلزن سوئدی تیم پاری‌سن ژرمن گفت: زلاتان مثل یک بمب اتم است. هر وقت با او مستقیما کار می‌کنم بیشتر به این موضوع پی می‌برم. زلاتان در نوع خود یک بازیکن منحصر بفرد با انرژی و پتانسیل فوق‌العاده است. کارکردن با او لذت بخش است به شرط آنکه از تمام توان و ظرفیت‌هایش آگاه باشید.

*رئال مادرید برای خرید پوگبا جدی است

مینو رایولا در ادامه به وضعیت انتقال پائول پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس اشاره کرد و گفت: سران باشگاه رئال مادرید برای خرید او کاملا حدی هستند. البته رئال از 18 ماه قبل تا کنون در خوست انتقال پوگبا را مطرح کرده بود اما حقیقت این است که از نحوه صحبت کردن سران رئال چندان خوشم نیامد. یوونتوس مبلغ 50 میلیون یورو مطالبه کرد و مقامات رئال به من گفتند چنین مبلغی  خنده دار است. حتی کارلو آنچلوتی سرمربی رئال به من گفت عاشق شیوه پوگبا است اما از اینکه مدیران ورزشی این باشگاه مبلغ 50 میلیون یورو را برای این ملی پوش فرانسوی زیاد می‌دانستند دیگر هیچ علاقه‌ای به فروش پوگبا به آنها نداشتم.

رایولا در ادامه افزود: فقط به پوگبا توصیه کردم از یوونتوس برود. به او گفتم اگر باشگاهی را یافتی که شایستگی تو را داشتند حتما پیشنهادشان را قبول کن. اطمینان دارم پائول بازیکن باهوشی است، او هنوز هم به یووه عشق می‌ورزد و برای این تیم احترام زیادی قائل است.

لازم به ذکر است؛ یوونتوس در جدول رده بندی لیگ سری آ ایتالیا صدر نشین است و با 61 امتیاز امید اول قهرمانی به حساب می‌آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار