معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شورای شهر تهران گفت: حافظی مستندات خود را در خصوص اظهارات حول حالنای صحن علنی امروز ارائه کند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمود صلاحی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه علنی امروز در واکنش به اظهارات حافظی مبنی بر در آمد 15 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران، اظهار کرد: گزارش اجرای لوایح و طرح‌های سال 93 را به مردم و شورا ارائه می‌دهیم و تمام تذکراتی که در صحن علنی مطرح می‌شود را پیگیری و گزارش مربوطه را به شورا تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در 23 دی ماه از خدمات مضاعف شهرداری در حفظ فضای سبز و نظافت شهر قدردانی کردند، چه بسا شهرداری در این زمینه انصافا اقدامات خوبی را انجام داده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توسعه فضای سبز در شهر تهران، تصریح کرد: در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر تهران 15.5 متر است که این سرانه در حال افزایش است و با هر اقدامی که باعث تخریب فضای سبز شود،‌ قطعا برخورد می‌کنیم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اظهارات حافظی در خصوص تعاونی مسکن که اشاره به تخریب فضای سبز دارد، گفت: این تعاونی مسکن متعلق به دهه 70 است و با حکم قاضی دادگاه شروع به ساخت شده و اگر نیاز باشد، با این اقدامات برخورد می‌کنیم و حتی به خریداری زمین برای توسعه فضای سبز نیز اقدام می‌کنیم.

صلاحی تاکید کرد: تمام 15 هزار میلیارد تومان درآمد متعلق به فروش تراکم نیست و مصوبات شورا برای شهرداری در حکم مصوبات مجلس برای دولت است و شهرداری خود را مکلف به اجرای مصوبات شورا می‌داند.

وی تاکید کرد: زباله‌های تهران چندین سال بود که در کهریزک انباشته می‌شد و شهرداری کارخانه زباله سوز را به منظور تولید برق از زباله احداث کرد تا بتواند مشکلات زیست محیطی زباله را نیز برطرف کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شورای اسلامی شهر تهران، افزود: حافظی مستندات خود را در رابطه با غیر مشروع بودن 15 میلیارد تومان ارائه دهد، چرا که هر سخنی که گفته می‌شود، باید بر طبق مستندات کتبی باشد.

صلاحی در پایان گفت: تعریف دیگر حول حالنا این است که هر لفظی که به زبان می‌آوریم، باید در برابر آن پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار