تلاش برای افزایش ضریب نفوذ رسانه ملی

رئیس سازمان صدا و سیما افزایش ضریب نفوذ رسانه ملی را از مهم‌ترین ماموریت‌های سازمان صدا و سیما در دوره جدید خواند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دكتر محمد سرافراز در نخستین نشست مدیران صدا و سیما در دوره جدید با اشاره به انتظارات و نیازهای جامعه و ماموریت‌هایی كه مقام معظم رهبری برای صدا و سیما ترسیم كرده‌اند، گفت: بازسازی ساختار رسانه ملی و بهینه سازی كاركردهای آن بر اساس وظایف محول شده در دستور كار قرار گرفته است. رئیس رسانه ملی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و سرمایه انسانی رسانه ملی تاكید كرد و گفت: باید به ذوق و نیاز مخاطب همزمان با وظیفه خطیر رسانه در تولید محتوای فاخر و متناسب توجه كرد .

دکتر سرافراز همچنین با اشاره به پیشرفت‌های سریع تكنولوژیك در عرصه اطلاع‌رسانی گفت: باید صدا و سیما هوشمندانه از همه ظرفیت‌های نوین برای محقق كردن ماموریت‌های خود بهره بگیرد.

وی به موضوعات مهم سال آینده در عرصه‌های مختلف محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره و بر ضرورت آمادگی رسانه برای مواجهه با آنها تاكید كرد. در این نشست، قائم مقام رسانه ملی در امور فناوری و رسانه‌های نوین و معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما، گزارش‌هایی از اقداماتشان برای ایجاد تحولات فناورانه و ساختاری در این سازمان ارائه كردند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار