رویكرد صدا و سیما در مراكز استان ها

صداوسیمای هر استان متناسب با رویكرد استانی خود، اولویت های كاری اش را مشخص و اجرا كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌ عمومی رسانه ملی، دكتر محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما در نشست مدیران كل مراكز استان‌ها با برشمردن سیاست‌ها و ماموریت‌های جدید رسانه ملی گفت: از این پس صداوسیمای هر استان متناسب با رویكرد استانی خود طرح های رادیویی و تلویزیونی را تولید كند.

وی با تشریح برخی آسیب‌های اجتماعی در كشور از مدیران كل مراكز صداوسیما خواست با تعامل با دیگر دستگاه های استان در صدد ساخت و ارائه برنامه هایی باشید كه به حل این مشكلات به صورت بومی كمك كند.

وی همچنین مدیران كل مراكز صدا و سیما در استان های مختلف كشور را مكلف كرد در پی كشف استعدادهای جوان در مناطق دور دست باشند و به ویژه در بخش خبرنگاران آزاد از این نیروهای پراستعداد و خلاق كمك بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم معاون امور استان‌ها و مجلس سازمان صداوسیما نیز در این نشست كیفیت محتوایی برنامه‌های تولیدی سازمان در سال آینده را اولویت‌ كاری همه مراكز خواند و گفت : سال آینده سیاستگذاری مراكز استان‎ها روی تولیدات خاص و بومی متمركز است.

وی افزود: بنا داریم مراكزی را كه توانمندی‌های لازم را برای رقابت با دیگر مراكز پیدا نكرده اند تقویت كنیم.

موسوی مقدم همچنین گفت: در نوروز سال 94 شبكه‌های 2، 3 و 5 از تولیدات مراكز استان‌ها استفاده خواهند كرد . معاون امور استان‌ها و مجلس همچنین نقش شبكه‌های استانی را در بخش خبر بسیار مطلوب ارزیابی كرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار