دبیر سیاسی جنبش عدالت خواه با بیان اینکه تخریب باغ‌ها طبق اصل 5 قانون اساسی جرم محسوب می‌شود، گفت: سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان محیط زیست زبان حال مردمی بود که 148 روز از سال را در هوای آلوده تهران نفس می‌کشند.

"حسین شهبازی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تخریب‌های بی‌حساب محیط زیست در شهرهای بزرگ اظهار داشت: از زمان شکل‌گیری تراکم فروشی درآمد شهرداری‌ها به شدت افزایش یافت. به طوری که درآمدهای شهرداری‌ها از درآمد استانداری‌ها نیز پیشی گرفت و این مسئله تا آنجا پیش رفت که شهرهای بزرگ به سمت تبدیل به یک پاساژ بزرگ پیش رفت.
 
دبیر سیاسی جنبش عدالتخواه با بیان اینکه  طبق ادعای یکی از اعضای شورای شهر تهران 5هزار هکتار درخت ظرف 10 سال تخریب شده است که این اتفاق طبق اصل 5 قانون اساسی جرم محسوب می‌شود، بیان داشت: تخریب باغ‌ها پیامد نامیمون این اتفاق است و با این تخریبها دومینویی از اتفاقات رخ می‌دهد که مشخص نیست آخر آن به کجا خواهد رسید. 
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مسئولان محیط زیست تصریح کرد: در حقیقت سخنان مقام معظم رهبری در آن دیدار زبان حال مردمی بود که 148 روز از سال هوای آلوده تهران نفس می‌کشند. 
 
شهبازی در پایان خاطر نشان کرد: در چنین شهری تخریب باغها تا چه حد می‌تواند ناجوانمردانه باشد و این اتفاقی است که خسارت آن را همه مردم پرداخت می‌کنند و سود آن تنها عاید معدودی از کاسب کاران خواهد شد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار