معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 3 تهران گفت: نمایشگاه معنوی کوچه‌های بنی هاشمی به مناسبت ایام فاطمیه، با هدف نمایش بخشی از تاریخ اسلام و سبک زندگی حضرت زهرا (س) برپا شده است.

مهدی پیرهادی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 3 در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانبا اشاره به برگزاری نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشمی در منطقه 3 اظهار کرد: نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشمی در مساحتی بالغ بر 2 هزار و 500 متر مربع و با الهام از معماری شهر مدینه در زمان پیامبر گرامی اسلام طراحی شده است که بخش‌هایی از زندگی پر برکت بانوی دو عالم را به نمایش می‌گذارد، همچنین این نمایشگاه معنوی با هدف نشان دادن بخشی از تاریخ اسلام و سبک زندگی حضرت زهرا (س) آماده شده و در آن دکور نخلستان‌های شهر مدینه، نماد‌هایی از صحنه‌های نبرد امام علی (ع)، قبرستان بقیع، مراسم ازدواج حضرت زهرا با جلوه‌های نور و تصویر استفاده شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها تداعی ذهنی بازدید کنندگان از حال و هوای صدر اسلام و نشان دادن غربت خانواده امیرالمومنین در شرایط آن زمان است که با همکاری گروه فرهنگی ریحانه و با همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 ایجاد شده است.

پیرهادی گفت: ساعت بازدید این نمایشگاه هر روز از ساعت 17 الی 21 برای عموم شهروندان و از ساعت 9 الی 12 صبح زمان بازدید ویژه مدارس در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم در روز چهارشنبه 20/12 ساعت 19 قبا حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر تهران مورد بازدید قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار