دکتر هاشمی گفت: مشکلات دهان و دندان در سنین دبستان و متوسطه بسیار زیاد است که با اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان می‌توانیم بر انجام اقدامات پیشگیرانه در این حوزه امیدوار باشیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان در برنامه‌ی امضای تفاهم‌نامه‌ی بین وزارت بهداشت و آموزش و پرورش به منظور ارتقای سلامت دهان و دندان گفت: طرح ارتقا سلامت دهان و دندان تا سنین 12 سالگی انجام خواهد گرفت و امیدواریم بتوانیم به کمک دو وزارت خانه آموزش و پرورش و بهداشت اجرای این طرح را پوشش دهیم، همچنین امید است با شروع و تداوم این طرح در آینده تعداد دندانهای پوسیده در دهان کودکان سنین مدرسه کمتر شود. 
 
دکتر هاشمی گفت: از آنجایی که همکاری آموزش و پرورش با وزارت بهداشت فرصتی برای ارتقای بهداشت در مدارس است، وزارت بهداشت و آموزش و پرورش پیگیر نظارت بر تفاهم‌نامه‌هایی است که بین این دو وزارتخانه منعقد می‌گردد، ضمن اینکه تفاهم‌نامه اخیر در خصوص اصلاح بوفه‌های مدارس تحت نظارت دو وزارتخانه است. 
 
دکتر هاشمی در ادامه گفت: ارتقاء سلامت دهان و دندان برای به نتیجه رسیدن باید از سنین دبستان آغاز شود و مهمتر از شروع این طرح، تداوم و نظارت بر اجرای صحیح و به موقع آن است. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار