فرمانده انتظامی گرگان از کشف اشیاء عتیقه مربوط به دوران قاجاریه در این شهرستان خبر داد.

پاتک پلیس به خانه فروشندگان عتیقه‌های قاجاری/ 3 متهم بازداشت شدند
سرهنگ شعبان غربا فرمانده انتظامی گرگان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای کسب اخبار مردمی در خصوص خرید و فروش اشیاء عتیقه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان گرگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا، تیمی ویژه از ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان، تحقیقات تکمیلی در خصوص این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و طی هماهنگی با مراجع قضایی، کنترل رفت و آمد سوژه‌های مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد: پس از انجام مدت‌ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، با هماهنگی مرجع قضایی ماموران وارد منزل متهم شده و با یک عملیات غافلگیرانه، تعداد سه نفر از متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل سکونت متهمان، دو عدد کاسه چینی، دو عدد منقل مسی و یک عدد آفتابه مسی کشف و ضبط شد.

سرهنگ غربا اضافه کرد: بر اساس کار‌شناسی‌های انجام شده توسط کار‌شناسان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، این اشیاء عتیقه مربوط به دوران قاجاریه است.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطر نشان کرد: هوشیاری شهروندان و اطلاع‌رسانی به موقع در خصوص فعالیت افراد سودجو، هنجارشکنان و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی، می‌تواند اقدام به موقع پلیس و تولید امنیت پایدار را در پی داشته باشد که تلفن تماس ۱۱۰، بهترین پل ارتباطی مردم با پلیس است.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار