فرماندار شمیرانات گفت: شهرستان شمیرانات بستر ظهور علمای بزرگ جهان اسلام مانند شهید آیت الله مفتح با برپایی نماز تاریخی عید سعید فطر در محله قیطریه ومحل استقرار بنیانگذار کبیرنظام جمهوری اسلامی بود.

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: شهرستان شمیرانات به عنوان بستر ظهور علمای بزرگ جهان اسلام مانند شهید آیت الله مفتح با برپایی نماز تاریخی عید سعید فطر در محله قیطریه و معرفی پنج هزار و 600 شهید و جانباز و ایثار گر به نظام جمهوری اسلامی ایران از سیمایی مذهبی برخوردار است.

وی با اشاره به شهرستان شمیرانات به عنوان پایگاه هدایت نظام جمهوری اسلامی ایران این منطقه را قطعه تابناک تاریخ انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: رایحه ای دل انگیز با عطر ارزشهای انقلاب اسلامی در شهرستان شمیرانات به عنوان یکی از مراکز نشر ارزشهای نظام بر مشام می‌رسد.

فرماندار شهرستان شمیرانات در پاسخ به سئوالی با موضوع وضعیت ساختار گردشگری این شهرستان ، اجرای طرح جامع گردشگری را سیاستی جاری در سیستم مدیریتی فرمانداری این منطقه دانست و اظهار داشت: فرمانداری شمیرانات طبق مصوبه‌های استانداری در راستای توسعه دامنه گردشگری این شهرستان قدم برداشته است.

خان محمدی اظهار داشت: گردشگری یک صنعت درآمد زا در جهان محسوب می شود ولی در کشورمان بخاطر ضعف های موجود هنوز سیمای یک صنعت اقتصادی را به خود نگرفته است .


دنبال درآمد زایی از حوزه گردشگری شمیرانات هستیم

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : با اصلاح ساختاری و رفع خلاء های موجود به دنبال درامدزایی در حوزه گردشگری در شهرستان هستیم.

عزت الله خان محمدی در مورد برنامه های فرمانداری شمیرانات جهت بهبود شرایط حوزه گردشگری در این شهرستان گفت : شهرستان به عنوان یکی از اضلاع ساختار حوزه گردشگری کشور در بحث جذب توریست و درامد زایی در این راستا کارنامه ای تلخ در گذشته دارد .

فرماندار شهرستان شمیرانات با اشاره به تشکیل کارگروه گردشگری در این شهرستان ، حفظ میراث فرهنگی را وظیفه ای ملی و شرعی بر دوش مسئولان دانست و اضافه کرد : توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید  شاخه ای در سیاست های مدیریتی فرمانداری شهرستان دارد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : شهرستان شمیرانات با برخورداری از جاذبه های گردشگری بی نظیر در ایام تعطیلات نوروز محل گردشگری مناسبی برای اهالی پایتخت و ملت ولایت مدار ایران اسامی است .

خان محمدی در خاتمه اظهار داشت : میراث فرهنگی امانتی از گذشتگان بر دوش مسئولان شهری به ویژه مدیران حوزه فرهنگ و هنر است .


انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.