فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : دامنه نظارت بر فعالیت های عمرانی به ویژه در ایام تعطیلات نوروز در شهرستان از ساختار وسیعی برخوردار خواهد بود .

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد فعالیت های عمرانی در ایام نوروز گفت : هر گونه ساخت و ساز و فعالیت عمرانی در مرز تعطیلی در ایام تعطیلات نوروز قرار دارد.

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه این مطلب افزود : فعالیت های عمرانی در تعطیلات نوروز زیر ذره بین نظارت کمیته بازرسی فرمانداری و کمیته عمران در این اداره و شهر های ها قرار دارد و تیپ های مختلف شبانه روز مشغول گشت زنی و نظارت می باشند .

خان محمدی با تاکید بر اینکه اداراتی مانند آب و گاز باید دامنه فعالیت های خود را در آستانه فرارسیدن سال نو کم کنند ، تصریح کرد : کاهش دامنه فعالیت های خدمات رسانی اداراتی مانند گاز و آب موانع را پیش راه مردم بر می دارد و رفاه آنها را نیز در این ایام افزایش خواهد داد .

فرماندارشهرستان شمیرانات در خاتمه اظهار داشت : هر گونه ساخت و سازی هم اگر با مجوز قانونی در ایام نوروز انجام شود ، زیر نظر دامنه نظارت فرمانداری و بخشداری و شهرداری ها قرار دارد .

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.