معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۶ از پاکسازی خیابان ولیعصر امروز پنجشنبه ٢١اسفند به صورت یکپارچه خبر داد.

افشین خدامی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه۶ در گفت و گو با  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پاکسازی محور خیابان ولیعصر(عج)، اظهار کرد: در راستای اهداف کمپین آسمان آبی و زمین پاک و همچنین آغاز طرح اسقبال از بهار، محور ولیعصر(عج) مسیر پل همت تا چهار راه ولیعصر(عج) امروز پنجشنبه ٢١اسفند پاکسازی می شود. 

وی ادامه داد:در این طرح تمام جوی ها، پیاده روها و...پاکسازی و مراکز خروج فاضلاب غیر مجاز به داخل نهر خیابان ولیعصر(عج) شناسایی شده تا اقدامات بعدی جهت رفع آن در اسرع وقت انجام شود. 

خدامی در خصوص هدف از انتخاب محور ولیعصر(عج)، تاکید کرد:موقعیت قرارگیری این محور در مرکز شهر تهران از یک سو و از سوی دیگر استقرار مهمترین کاربری های اداری و خدماتی با مقیاس عملکردی فرا منطقه ای،شهری و حتی ملی است. همچنین محور ولیعصر (عج) به علت مشترک بودن با مناطق دیگر حایز اهمیت بوده و انجام این طرح گسترده بازخوردی اثر بخش در میان شهروندان در راستای کمپین آسمان آبی و زمین پاک خواهد داشت. 

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه در پایان افزود: این طرح با همکاری ستاد محیط زیست و توسعه پایدار و مناطق ١،٣و١١ برگزار،و نیز تمامی گروه ها، نهاد ها و تشکل های مردمی جهت پاکسازی نمادین و ایجاد فرهنگ سازی در بین اقشار عموم حضور به هم رساندند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار