نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:ساماندهی سرمایه های بومی در تحرک اقتصادی امری ضروری است که دولت باید در سال 94 به آن توجه داشته باشد.

نباید حرکت اقتصادی در سال 94 آهسته شود/ضرورت ساماندهی سرمایه های بومی در تحرک اقتصادیمنصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل نیمن و نیر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به چشم انداز اقتصادی کشور در سال 94 گفت: قطعا کشور پتانسیل‌های لازم برای ایجاد تحرک اقتصاد را در سال 94 دارا است.

وی با بیان این که نباید انتظار برداشتن تحریم‌ها در سال 92 روند حرکت کشور را آهسته کند، متذکر شد:  ساماندهی روند اقتصادی کشور با موضوعات مرتبط با غرب نمی‌تواند چشم انداز مطلوبی را برای کشور متصور کند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه متذکر شد: باید پیشبرد اقتصاد کشور را فارغ از هر امری که در صحنه بین‌المللی و توافقات ایران و گروه 1+5 قرار است حاصل شود مد نظر قرار دهیم و داشته‌های بومی خود را ساماندهی کنیم.

حقیقت پور در پایان خاطر نشان کرد: ساماندهی سرمایه‌های بومی در تحرک اقتصادی امری ضروری است که دولت باید در سال 94 به آن توجه داشته باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار