فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران از دستگیری زن شیادی که قصد داشت 9 سکه تقلبی را در بازار طلا و جواهر به فروش برساند، خبر داد.

عملیات پلیس امنیت برای دستگیری زن شیاد/ پلیس به دنبال سازندگان سکه‌های تقلبی غرب تهران
سرهنگ برزو همتی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: با توجه به روزهای پایانی سال و شلوغی جضور مردم در مراکز خرید، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اقدام به گشت زنی‌های نامحسوس در بازار‌ها و فروشگاه‌ها به منظور پیشگیری از بروز جرایم کردند.

رئیس پلیس ملارد افزود: در حین سرکشی از بازار طلا و جواهر واقع در سرآسیاب، زنی که برای فروش تعدادی سکه به بیشتر مغازه‌ها وارد می‌شد نظر مأموران را به خود جلب کرد که بلافاصله پس از مشاهده سکه‌های فروخته شده به یکی از طلافروشی‌ها، عوامل پلیس امنیت عمومی پی به تقلبی بودن سکه‌ها بردند.

سرهنگ همتی ادامه داد: با تشخیص اصل نبودن سکه‌ها، زن شیاد توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر و پول سکه‌های خریداری شده به مالباخته باز گردانده شد و متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و حاضر به همکاری با پلیس در خصوص دستگیری سازندگان سکه‌ها، گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد خاطر نشان کرد: متهم به همراه سکه‌های تقلبی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.