فرهنگی گفت: با توجه به اینکه تاکنون ارتباطی میان مراکز علمی و آژانس‌های تبلیغاتی وجود نداشت هم اکنون نیازمند تجربه عملی و حرفه‌ای این ارگان هستیم.

علی اکبر فرهنگی رئیس اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: تبلیغات یک فعالیت ارتباطی است که هم وظیفه اطلاع‌رسانی و هم اثرگذاری بر دیگران را انجام می‌دهد تا یک کالای بخصوص را آنطور که می خواهیم انتخاب کنیم.
البته در این فعالیت جدید دو نکته اطلاعات دقیق و درستی از آنچه در حوزه تبلیغات انجام می‌گیرد در اختیار جامعه نیز قرار می‌گیرد.

وی در خصوص ارتباط بین آژانس‌های تبلیغاتی و مراکز علمی افزود: آژانس‌های تبلیغاتی ما با مراکز علمی تاکنون خیلی زیادی در ارتباط نبودند و ما از تجربه عملی آنها و آنها هم از تجربه‌های حرفه‌ای سود برده‌اند.

فرهنگی تصریح کرد: ما می‌خواهیم از تجربه عملی بهره ببریم به ویژه اینکه بازار ایران منحصر به فرد است و ما که به این تجربه‌ها نیاز داریم، دریافت و طبقه‌بندی و تحلیل آنها برای ما دارای اهمیت است.

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما تبلیغات است و هم اکنون شاهد هستیم که تبلیغات الکترونیکی در سال‌های اخیر بسیار گسترش یافته است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار