تهیه کننده برنامه «اردی بهشت» گفت: این برنامه تا پایان سال پخش خواهد شد و بعد از تعطیلات نوروز به روال سابق مهمان گرم خانه‌ها خواهد بود.

محمد اکبرزاده تهیه کننده "اردی بهشت" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص این برنامه گفت:‌ برنامه نیم روزی "اردی بهشت" هر روز ساعت 13 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد و بعد از ایام تعطیلات نوروز باز هم مهمان گرم خانه‌های مردم خواهد بود.

وی در خصوص ساختار گفتگو محور این برنامه عنوان کرد: این برنامه حدود 9سال است که از شبکه 4سیما پخش می‌شود و در خصوص مباحثی پیرامون زنان در خانواده، تعلیم و تربیت، روانشناس، سلامت و تغذیه و موضوعات متنوع روز بحث می‌شود.

اکبرزاده افزود: در این برنامه موضوعات به صورت مجموعه‌ای ادامه دارند و در خصوص یک موضوع در حدود 5 تا 6 هفته بحث و گفتگو می‌شود تا به نتیجه گیری کلی برسیم.

وی ادامه داد:‌ برنامه نیمروزی "اردی بهشت" بینندگان خاص خودش را دارد و موضوعات و مباحث گفتگویی این برنامه بر اساس نظر و علاقمندی بینندگان انتخاب می‌شود و این روند مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفته است.

تهیه کننده برنامه "اردی بهشت" گفت: ‌در این برنامه مجریان مختلفی که کارشناس موضوع مورد بحث هستند اجرای برنامه را بر عهده می‌گیرند.

محمد اکبر زاده خاطر نشان کرد: در حال حاضر برنامه نیمروزی "اردی بهشت" برای سال جدید با همان آیتم‌های پخش گزارشی و تصویری پخش خواهد شد و تغییراتی نخواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار